Prima pagina Lista cu job-uri disponibile Revista TOP-ASSISTANTS Portofoliu Contact
In cautarea unui loc de munca
in_cautarea_unui_job.jpg
In cautarea unui loc de munca 


Cred ca fiecare dintre noi trece printr-un moment in viata cand cauta ceva mai bun sau pur si simplu vrea sa evolueze si sa faca altceva. Daca suntem suficient de norocosi sa trecem de faza aplicatiilor, care de cele mai multe ori se desfasoara prin portalurile online de specialitate, ajungem la interviu.


Interviul reprezinta o oportunitate a intervievatorului de a evalua daca sunteti persoana potrivita pentru pozitia vacanta. In acelasi timp, interviul este si pentru dumneavoastra o oportunitate de a vedea daca pozitia si compania sunt cele pe care vi le doriti cu adevarat.

Intervievatorul
 

Actorul intervievator nu face de obicei decat saprezinte compania si pozitia ca fiind excelente si cea mai buna alegere pe care cineva o poate face. Prea putini sunt suficient de sinceri incat sa prezinte si dezavantajele care exista, de altfel, la orice loc de munca. Prea putini sunt actori capabili sa se dezbrace pe orice scena de toate hainele si sa afiseze nudismul cu verticalitate si fara vulgaritate. 

Intervievatorul care nu stie sa afiseze nudismul

Fiind intervievata pentru pozitia de Executive Assistant a unui grup foarte puternic din Romania, al cariu CEO este barbat si roman, am fost intrebata ce statut am avut in trecut (venind de pe o pozitie de Executive Assistant a unui expat); cele doua variante dintre care trebuia sa aleg erau cele de “dadaca sau amanta la expat”. In incercarea mea de a-l convinge ca, de fapt, mai exista si o a treia varianta, am realizat ca este deja o pierdere de timp si am cerut permisiunea sa plec, pentru ca in urma discutiei reiesea foarte clar ca nu este ceea ce imi doresc, desi pana sa ajung in “finala” dadusem foarte multe teste.

Exista si situatii in care CEO-ul nu stie ce sa ceara si, dupa ce treceti prin toate filtrele (care nu sunt deloc usoare) si ajungeti la CEO, puteti descoperi ca el cauta de fapt un contabil, nu o persoana de comunicare. In aceste cazuri, acea organizatie se confrunta cu probleme de comunicare interna, care, din pacate, ii afecteaza grav imaginea in exterior, pentru ca “word of mouth” este un instrument PR destul de puternic.